.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمادگی تعزیرات حکومتی مازندران برای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها

آمادگی تعزیرات حکومتی مازندران برای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها
به گزارش شمال نیوز ،مهدی عباسی مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران گفت : تعزیرات حکومتی به عنوان بازوی اجرایی دولت خودرا برای اجرای تحول اقتصادی در کشور آماده کرده است تا این قانون به نحو شایسته ای اجرا شود .
وی اقزود : نظارت بر قیمت و توزیع بر خی کالا و هم چنین قاچاق سوخت و بحث بهداشت ، درمان و دارو مورد توجه تعزیرات حکومتی قرار گرفته است . وی گفت : تعزیرات حکومتی به عنوان بازوی اجرایی دولت خود را برای جراحی برزگ اقتصادی در کشور آماد ه کرده است تا این قانون به نحو شایسته ای اجرا شود .
مهدی عباسی باز دارندگی از جرم و ایفای نقش کنترلی را سر لوحه اقدامات این اداره کل دانست و افزود : با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی صحیح و به موقع در صدد کاهش بروز تخلف در سطح جامعه هستیم . عالی ترین مقام تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد : اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها و بسط عدالت در جامعه پشتوانه ملی دارد و دسیسه گران نمی توانند مانع اجرای این قانون و دستیابی به اهدافشان شوند . این مقام قضایی با اشاره به تشکیل کار گروه ویزه با مسئولیت این جانب برای این قانون افزود : جلسات متعددی با حضور مسئولین تعزیرات حکومتی برای تبیین قانون هدفمند کردن یارانه ها و نحوه اعمال قانون و هم چنین برخورد با تخلفات احتمالی بر گزار شده است وی هم چنین از تشکیل شعب سیار تعزیرات حکومتی در آینده برای اجرای این طرح خبر دا د و افزود: این شعب سیار نیز با هدف ریسدگی دقیق و سریع به تخلفات برای اجرای صحیح قانون هدفمند کردن یارانه ها فعالیت می کنند و در این را ه ما قطعا به کمک و همیاری مردم عزیز نیازمندیم مهدی عباسی در خصوص عملکرد شش ماهه تعزیرات حکومتی مازندران گفت : در شش ماهه ابتدایی امسال 24323 فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی ارسال که از این تعداد 21872 فقره آن منجر به صدور رای و متخلفین به مبلغ 18 میلیارد و 290 میلیون و 255 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند وی عمده تخلفات در این پرونده ها را گرانفروشی ،عدم درج قیمت ،عدم صدور فاکتورو عدم رعایت بهداشت و قاچاق برشمرد وی هم چنین گفت در این مدت 1566 مورد بازرسی مشترک با حضور دستگاه های مرتبط انجام که در این بازرسی ها بالغ بر 650 فقره پرونده تشکیل شد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.